lizzyzoutewelle.reismee.nl

Het begin

Hallo Allemaal

Ik ben van blog gewisseld. Dit omdat de andere site steeds vastliep, geen foto's kan plaatsen en het steeds vroeg of ik geld er aan wou verdienen. Vandaar dat ik ben overgestapt naar deze site. De andere site zal ik dus ook niet meer gebruiken. Hopelijk geeft het niet te veel verwarring.

Hier nogmaals het bericht die ook op de andere site stond.

Het begon allemaal een paar jaar geleden toen ik voor het eerst naar Amerika vertrok. Daar heb ik toch echt het reisvirus te pakken gekregen. Sindsdien is het zodra ik thuis kom van een reis begin ik weer met zoeken naar een nieuwe bestemming. Het maken van een wereldreis zat al een tijd in mijn hoofd. Ik had in eerste instantie gehoopt om in 2011 al te vertrekken, maar er kwamen wat dingen tussen zoals een bruiloft in Zuid Afrika en mijn (korte)carrièrealsreisleidsterin Spanje. Daardoor maar besloten om toch nog maar een jaartje te werken met hier een daar een kleine trip om het werk af en toe te onderbreken.


Nu heel wat geregel komt het nu toch echt wel dichtbij. De datum is bekend vrijdag 13 april (ja vrijdag de 13de) vlieg ik naar St Petersburg. De planning is dat ik rond juli/augustus 2013 weer land in Nederland.


Maar voordat ik vertrek, moet er nog wel wat dingen geregeld worden zoals wat visums, geld zaken, reismateriaal aanschaffen enzovoort.

Veel vragen die ik krijg is over de planning, dus zo gaat ongeveer de reis eruit zien:


Start: St petersburg

Transmongolie express door Rusland, Mongolie en als eindpunt Beijing (China)

China reis naar Hongkong

Hongkong

Bangkok

1 maand Thailand

2 a 3 weken Laos

1 maand Vietnam

2 a3 weken Cambodja

15 dagen Thailand

1 maandMaleisië

1 a 2 weken Singapore

1 maandIndonesië

20 november vlieg ik naarAustralië

4 a 6 maandenAustralië

3 maanden New Zeeland

3 a 4 dagen USA

En dan terug naarNederland

Zo ziet het er ongeveer uit!! maar dan kan natuurlijk nog van alles veranderen!



Groeten Lizzy

Reacties

Reacties

Karin Ravenshorst

Hoi Lizzy, je avontuur is begonnen! Ontzettend gaaf dat je anderhalf jaar de wereld rond gaat. Heeeeel veel plezier en enorm genieten! Ik kijk uit naar jouw verhalen die nog gaan komen.
Groetjes en tot mails, Karin

mirjam

Xxxxx bijna zover meis. Xxxxx

Floor de Ridder

Oeh, de tijd gaat snel zeg! Ik lees dat je vrijdag al gaat, spannend! Superleuk dat je je avonturen met ons gaat delen, ik kijk uit naar je updates! Heel veel plezier!
Liefs, Floor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!