lizzyzoutewelle.reismee.nl

Geen verhaal maar een update

Hallo familie, vrienden en collega's van mijn vader ;)

Oeeeps het is al een tijd terug dat ik voor het laatst geschreven heb, bijna drie maanden. Sorry sorry sorry. Ik loop ontzettend achter met schrijven, ik zit nog steeds in Cambodja.

Na ja in de werkelijkheid zit ik op Gilli trawangan in Indonesie maar ik moet dus nog aardig wat typen. En dat ga ik zeker doen, ik moet er alleen even de tijd voor nemen. Ik ga ermaar een deadline op zetten en die openbaar maken zodat ik zeker weet dat ik een verhaal ga plaatsen binnenkort. Ik ga het verhaal niet in een op de site zetten. Denk dat dat een beetje te lang word. dus breek ik het in tweeen of zelfs wel in drieen.

De deadline word 5 December, lijkt me leuk Sinterklaas kado. haha.

Groetjes

Ps Hier het bewijs dat ik ontzettend druk ben......

Ontbijt op het strand

Reacties

Reacties

elly van ketel

we wachten met spanning op je verhalen.
Geniet van je reis.

de zus van Elly van Ketel

Nou, nou, wat zal je druk geweest zijn op dit Bounty-eiland :) Als je ´s-ochtends al zo aan je ontbijt begint; heb je soms een vakantie in je reis ingepland??

Xxx

corrie

zo dat ziet er goed uit. lijkt wel vakantie!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!